محلول ترایزول، Invitrogen TRIzol Reagent کد 15596026

Invitrogen™ TRIzol™ Reagent Catalog number: 15596026

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • محلول ترایزول، Invitrogen TRIzol Reagent کد 15596026: حجم: 100 میلی لیتر شرایط نگهداری: 25-5 درجه سانتی گراد(دمای اتاق) کمپانی: Invitrogen کاتالوگ نامبر: 15596026
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: شیمی طب کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترایزول (TRIzol) محلولی بر پايه اسيد-گوانيدينيوم-فنول است كه براي استخراج RNA (و همچنين DNA و پروتئين) از انواع نمونه های بيولوژيک طراحي شده است. pH پایین (اسیدی) ترایزول باعث می شود RNA از DNA و پروتئین جدا شود. در حالی که pH بالا می تواند باعث جدا شدن RNA و DNA با هم شود و RNA و DNA را از هم جدا نمی کند. نمک گوانیدینیم به عنوان یک عامل کاتروپیک برای بهم زدن ساختار پروتئین ها و دینیچر شدن آن ها عمل می کند و فنل (که معمولاً به رنگ صورتی دیده می شود) یک ترکیب آلی است که برای استخراج اسیدهای نوکلئیک و پروتئین نیز استفاده می شود.در هنگام استفاده از ترایزول باید نکات ایمنی این محصول را رعایت کرد، قرار گرفتن در معرض محلول ترایزول  می تواند خطر جدی برای سلامتی ایجاد کند و منجر به سوختگی شدید شیمیایی و زخم دائمی شود. هنگام استفاده از محلول ترایزول روپوش آزمایشگاهی ، دستکش و پیش بند پلاستیکی توصیه می شود.

محلول ترایزول، Invitrogen TRIzol Reagent کد 15596026
حجم: 100 میلی لیتر
شرایط نگهداری: 25-5 درجه سانتی گراد(دمای اتاق)
کمپانی: Invitrogen
کاتالوگ نامبر: 15596026

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...